Aanbevolen: Linkbuilding uitbesteden

Google Click Through Rate Stats

Published Oct 22, 22
3 min read

Click Through Rate Calculator Email

Sommige providers gebruiken unieke clicks om de klikfrequenties te berekenen. Unieke clicks meten hoeveel mensen op ten minste één link hebben geklikt. Als één persoon op twee links klikt, is de tweede klik niet uniek en telt deze niet. Het totaal aantal klikken is een ander systeem en telt het totale aantal klikken.

Vervolgens, is er de vraag wie als ontvanger wordt gezien? Daar zijn ook twee opties voor: het aantal verzonden e-mails wat het totale aantal e-mailadressen op de mailinglijst is. En dan de afgeleverd e-mails (click rate vs click through rate). Deze methode haalt de mails die niet zijn aangekomen eruit. Op die manier meet je alleen de betrokkenheid van de mensen die de e-mail daadwerkelijk hebben ontvangen.





Met alle variabelen in het spel, is het kiezen van een ‘goede’ e-mailklikfrequentie maar niet de algehele oplossing. Soms leiden kleine veranderingen tot grote verschillen. Voer dus wat experimenten uit en kijk of je die klikfrequentie kunt verhogen. click rate vs click through rate.

Als Pro-gebruiker heb je een persoonlijke advertentie-omgeving. Hierin kan je veel informatie terugvinden over hoe je advertenties het doen, hoe vaak erop geklikt is, welke kosten er gemaakt zijn etc.. Op deze pagina leggen we je uit wat je zoal ziet - click rate vs click through rate. Bovenaan je advertenties staan de subtotalen van de belangrijkste cijfers van je advertenties.

Indien je geen filters aan hebt staan (met uitzondering van Pro-advertentie of Reguliere advertentie) zullen de totalen worden getoond. De CPC in het dashboard geeft de huidige CPC aan. Een uitgebreide uitleg over de CPC vind je hier - click rate vs click through rate. Het budget geeft het resterende budget aan dat voor de advertentie beschikbaar is.

Een uitgebreide uitleg over het budget vind je bij het onderwerp CPC en budget instellen. click rate vs click through rate. Impressies is het aantal maal dat je advertentie is getoond in de zoeklijst aan bezoekers van Marktplaats. click rate vs click through rate. Bij het onderwerp advertentie staan tips over hoe je een goede advertentie schrijft en daarmee het aantal impressies kunt verhogen (Linkbuilding uitbesteden Belgie).

Newsletter Click Through Rate

De Click Through Rate en de Cost Per Click bepalen samen de positie van jouw advertentie in de zoeklijst. Bij het onderwerp advertentie staan veel tips over hoe je een goede advertentie schrijft en daarmee de Click Through Ratio kan verhogen. De kolom geklikt laat zien hoeveel Marktplaats bezoekers op jouw advertentie(s) in de zoeklijst geklikt hebben.





In de kolom Website zie je hoeveel bezoekers van jouw advertentie(s) hebben doorgeklikt naar je website. click rate vs click through rate. Bij het onderwerp advertentie staan veel tips over hoe je een goede advertentie schrijft en daarmee het aantal kliks naar jouw website kan verhogen. In de kolom besteed zie je hoeveel is besteed voor de (gefilterde) advertenties en de periode die je hebt geselecteerd - click rate vs click through rate.

Navigation

Home

Latest Posts

Average Click Through Rate Instagram

Published Oct 22, 22
7 min read

Low Click Through Rate

Published Oct 22, 22
7 min read

Email Marketing Click Through Rate

Published Oct 22, 22
3 min read